top of page

Zhodnocení sezóny 2015


Pomalu nám končí odpočinkové období, tak by nebylo špatné shrnout uplynulou závodní sezónu.

Vloni jsme touto dobou na závody v další sezóně neměli vůbec myšlenky. Co víc, ani jsme netušili jaký ten rok 2015 vlastně bude, a to nejen z hlediska sportu :) Jak čas plynul a my si pomalu začali zvykat na nový život a režim s Lucinkou, myšlenky na závody byly čím dál intenzivnější a my se začli zamýšlet, kde bychom mohli závodit. Skutečně jasno jsme měli až v průběhu jara a rozhodli jsme se jít do kolotoče velkých závodů. (V roce 2013 závodil Pepa převážně u nás - Český pohár v dlouhém triatlonu a duatlonu a také několikrát v Rakousku.) Volba padla na světový seriál Challenge, mistrovství Rakouska v dlouhém triatlonu v Podersdorfu, půlku v Linci, olympijský v Langu a další především sprinty u nás. Během sezóny jsme pak ještě doplnili termínovku o Mistrovství Slovenska v dlouhém triatlonu Slovakman a mistrovství Chorvatska a Slovinska ve sředním triatlonu v Poreči.

Výběr to byl nakonec parádní, užili jsme si nejen závody a kvalitní výkony, ale i cestování.

Celkem jsme absolvovali několik běžeckých závodů, dva duatlony, 1 olympijský triatlon, 5 sprint triatlonů, 4 půlky a 3 dlouhé triatlony.

Z mého pohledu byla sezóna nad očekávání vydařená. Začla jsem spolupracovat s novým trenérem a také trénovat cyklistiku s novým wattmetrem, který jsem dostala od Pepy.

První triatlonový závod půl roku po porodu v rakouském Linci (1,9-90-21) skončil vítězně.

Poté následoval v červenci dlouhý triatlon v německém Rothu(3,8-180-42), čas 9:54:51 a celkové 13. místo je 8 měsíců po porodu parádní! Na druhou stranu jsem zde nepodala maximální výkon, ať už na kole, kde jsme zvolili spíše konzervativní variantu "jet opatrně", tak na běhu, kde jsem od 14. km vlastně nezávodila, ale běhala po WC :(

Dále to byla spíše tréninkově Challenge Poznaň (1,9-90-21), kde mi o 4 sekundy uteklo 10. místo! Ale zaběhla jsem si zde osobák na půlmaraton 1:23:21 a zároveň nejrychlejší ženský běžecký čas :) Závod byl 14 dní po Rothu a týden před "neplánovaným" Slovakmanem (3,8-180-42).

V srpnu tedy následovalo Mistrovství Slovenska v dlouhém triatlonu Slovakman, kde jsem doběhla v traťovém rekordu 9:46:11 na prvním místě. I zde jsem se však na běhu nevyhla několika návštěvám WC a tak jsem byla z běžeckého výkonu trošku smutná.

Dalším závodem světové úrovně byla půla Challenge Walchsee-Keiserwinkl, kde jsem se 7. místem (druhý nejlepší běžecký čas) dostala na podium!

V září jsme se vypravili na Mistrovství Rakouska v dlouhém triatlonu Podersdorf (3,8-180-42), který byl vlastně mým hlavním závodem sezóny. V rekordu nejen svým, ale i závodu 9:08:31 jsem závod vyhrála.

V říjnu jsme se pak vypravili na poslední letošní závod Mistrovství Chorvatska a Slovinska ve středním triatlonu do chorvatské Poreče. I tento závod jsem vyhrála :)

Také se mi podařilo vyhrát všechny v rámci tréninku absolvovane sprint triatlony a duatlony (dvakrát jsme ovládli závod společně s Pepou).

K tomu všemu jsem se sama prohlásila za "královnu trenažerů" (cyklistického i běžeckého), protože sumu hodin, které jsem na nich odtrénovala, když jsem neměla hlídání, nechtějte raději ani vědět :)

Pepovi se letos také dařilo a to nejen na domácí půdě. Vyhrál dva závody Jihomoravské ligy, a na středních a dlouhých triatlonech byl celkem 4x v TOP 10! Všechny tři dlouhé triatlony zajel pod 9 hodin.

Nejcennější je pro něj Slovakman, kde obsadil celkové třetí místo v čase 8:52:32! Na půlce v Linzi byl 6., na dlouhém triatlonu v Podersdorfu obsadil také 6. místo v osobním rekordu 8:42:40! Na půlce v Poreči byl pak celkově 10 (první z kvalitně obsazeného pole Čechů). Dobré výsledky však zajel také ve světové sérii Challenge Walchsee-Keiserwinkl 19. místo, Poznaň 24. místo (druhý nejlepší z nabité konkurenci Čechů). V Rothu měl stejně jako já malinko smolný závod. Na kole mu přestal jet wattmetr a na běh si zapomněl sporttestr, i přesto podal kvalitní výkon a těsně mu uteklo TOP 20, zajel 21. místo v čase 8:57:47!

Na závěr bychom chtěli poděkovat všem fanouškům a čtenářům za podporu!

Recent Posts
bottom of page