top of page

Úspěšná Challenge Rimini - 6. a 24. místo


V neděli 8.5. jsme se postavili na start našeho prvního letošního triatlonu a sice na půlku světové série Challenge Rimini. Na závod jsme se těšili, ale samozřejmě nechyběla ani nervozita před letošním prvním velkým triatlonem.

Na závod vyšlo sice docela větrné, ale jinak příjemné slunečné počasí. Závodníků se na start postavilo téměř 800 a mezi muži i ženami byla zvučná triatlonová jména. Start PRO vlny, za kterou stejně jako v loňském roce startujeme i letos byl v deset hodin. Moře se zdálo být klidné, při plavání to s námi ale chvílama pěkně házelo. Moře hold není klidné nikdy :) Plavalo se v jednom okruhu. Následovala kopcovitá cyklistika a po ní rovinatý zdánlivě jednoduchý běh. Zdánlivě proto, protože vítr se činil nejen při jízdě na kole, ale právě i v běhu.

Simona:

Plavání se mi podle pocitu i času zadařilo, neplavala jsem sama a to bylo důležité. Plavaly jsme dvě až tři závodnice spolu. Do depa jsem doběhla na předposledním místě (z Profesionálek, ostatní ženy startovaly pět minut po nás). První část cyklistiky byla rovinatá, dvě ženy, které odjížděly z depa chvíli přede mnou mi pomalu ujížděly. To mě zlehka zneklidnilo, nicméně jsem si držela své tempo a nenechala se vyhecovat. Vítr foukal od moře a chvílemi se mnou pěkně lomcoval. V prvním stoupání asi na 17 kilometru jsem předjela jednu ženu. To mě samozřejmě potěšilo. Následovala zvlněná část zakončená tříkilometrovým stoupáním, kde jsem se dostala před další ženu (cca 40tý kilometr). Po celou dobu jsem jela úplně sama, nikde nikdo. První muž z age groupu se přede mně dostal až někde kolem 60km(?). Jelo se mi docela dobře a doufala jsem, že brzy zahlédnu další ženu. Do protisměru jsem začla míjet Pro muže (i s Pepou jsme se viděli) a následně i ženy, které se již vracely do depa. Čas ubíhal a do depa jsem sjížděla i já. V depě jsem si všimla, že jsem si zapomněla načíst GPS na hodinkách, které používám na běh. Rychle jsem je zapla, ale než se navigace načetla trvalo to asi dalších 8 kilometrů. Na běh jsem vyrážela s tím, že musím bojovat až do poslední chvíle. Bohužel se mi vůbec neběželo dobře, to že jsem nevěděla, jakým běžím tempem mi také moc na psychice nepřidalo. Dlouho přede mnou žádná žena nebyla...pomalu jsem je ale začala sbíhat. To už se mi načetla konečně i navigace a já se zároveň i trochu rozeběhla. Začla jsem postupně předbíhat jednu ženu za druhou. Bojovala jsem do posledních metrů a to se vyplatilo (čas běhu nakonec pěkných 1:23:50). Do cíle jsem doběhla na celkovém 6.místě!!! TOP 6 bylo vyhlašováno, takže jsem si užila na velkém závodě po boku hvězd jako Leanda Cave, Yvonne van Vlerken atd. i pódium.

Pepa:

Plavání se mi zadařilo, plaval jsem ve skupince asi pěti lidí, což mi psychicky dost pomohlo. Na kole jsem si hlídal tempo, abych první závod nepřepálil. Díky větru, kombinaci kopců a technických sjezdů nebyla cyklistika vůbec jednoduchá. Trať jsme si před závodem neměli čas projet (ani autem) a i přesto, že jsme měli o trati dobré informace od Filipa Ospalého, dost mě náročnost kopců překvapila, kopce nejsou totiž zrovna můj šálek kávy. Na závěrečný běh už jsem vyrážel docela unavený, nohy se nakonec ale rozeběhly a já jsem virtuálně bojoval se Simonou (byl jsem o kolo vpřed). Slušným během (1:23:52) jsem finišoval na celkovém 24. místě. Bohužel jsem náš virtuální souboj se Símou o dvě sekundy prohlál :)

Do Itálie jsme vyrazili společně s Lucinkou a tak jsme zde pobyli trochu déle a udělali si i malou a velmi příjemnou dovolenou.

Recent Posts
bottom of page