top of page

Challenge Mallorca - 8. místo

Stejně jako loni jsem se vydala (tentorkát jen já, Lucinka a babička) na závod v polovičním ironmanu Challenge Mallorca Paguera. Na závod jsem jela především v běhu a cyklistice dobře připravena. V plavání jsem se pustila do trénování nové a správné! techniky, kterou si teprve vžívám. Chtěla jsem se porvat o co nejlepší výsledek.

Počasí bylo v den závodu 28 stupňů, teplota vody 23 a tak bylo rozhodnuto, že PRO kategore bude plavat bez neoprenu. Jak někteří víte, plavání bez neoprenu pro neplavce je vždy špatná zpráva. Obzvlášťě když na startu stojí silné pole nejen dlouhotraťařek, ale především holek z olympijského triatlonu (umí velice dobře plavat, mají rychlost na všechny tři disiplíny). No plavání jsem zkrátka zaplavala bohužel celé sama, protože se holky hned po startu všechny urvaly. Navíc když plavu sama tak se asi neumím ani tak hecnout (navíc plavání v háku je vždy jednodušší - je to podobně jako na kole - hákování vždy pomůže). Vylézala jsem s obrovskou ztrátou. Kvalitní kolo mě však posouvalo kupředu. Jelo se mi až moc dobře (při analýze po závodě jsem zjistila, že jsem měla ještě pěkné rezervy :) :(). Na běh jsem vyrážela až moc v pohodě. A také se to pěkně projevilo, protože jsem začala předbíhat závodnice přede mnou a nakonec se nejrychlejším běhěm! posunula na 8. místo. Chtěla jsem TOP6. Na druhou stranu v takové konkurenci je úspěch i TOP 10 :)

Za týden mě čeká další a ještě více nabytější závod půlka Challenge Sardinie. Zde bude opět cíl TOP 10 a lépe. Díky za podporu!

A ještě drobnost. Lucinka také závodila a vybojovala v běhu na 100m 2.místo :)

Recent Posts
bottom of page