top of page

Challenge Prague TOP10 a 1.místo z Češek

Challenge Prague se mi na jednu stranu zadařil (předvedený výkon, TOP 6 mi před startem přišla nereálná meta) na druhou stranu jsem malinko zklamaná, že to nakonec nebylo to 6.místo, když chybělo tak málo :) Závod je pro mě opět další motivací na sobě nadále pracovat. Zvyšující výkonnost pociťuji a jsem ráda, že je tréninková dřina vidět i v závodech. Však já se na ty stupně jednou propracuji! :)

Ja píši výše samotný výkon byl velice kvalitní (na první pozici mi chybělo pouze 4:50 min, na 6. resp 5. misto jen 49s a 31s!!!). Z těchto rozestupů je vidět, že i napůlkách musí člověk bojovat o každou vteřinu a to nejen na plavání, kole a v běhu, ale i v depu!!! :)

Plavalo se mi dobře, bohužel jsem si to odtáhla celé sama a to není nikdy dobré, základ je zkrátka plavat s někým v kontaktu. První velká skupinka plavkyň mi cukla a na Lenku Královou, která mě asi po 300m raketově předplavala, jsem nějak nezareagovala. Ke konci mě předplavalo i několik holek z AG. Tyto všechny jsem však v zápětí v depu nebo hned v úvodu cyklo předjela.

Cyklistika pro mě byla časovka ve větru s velkou dírou předemnou. Holky v předu jely ve dvou resp. třech skupinkách v kontaktu. Já jsem se trochu trápila, ale citíla jsem že i tak jedu docela dobře a všem holkám za sebou jsem hodně ujížděla. A holky předemnou naopak moc neujížděly mně. Když jsem viděla výsledky, tak jsem byla mile překvapena, protože jsem zde zajela velice kvalitní kolo. V porovnání s konkurencí jsem měla ztrátu velice malou nebo naopak jsem i některé holky, co předemnou byly v cíli, na cyklistice předjela.

Na běh jsem vyrážela na 10. pozici. Běželo se mi tak nějak normálně. Žádný super běh jak Heilbronu se nekonal ale propadák to v tom vedru také rozhodně nebyl. Druhým nejrychlejším během jsem se v druhé části běhu dopracovala až na 7. pozici. A ten kousek na 5. místo?? Mrzí ale zároveň těší, vždyť ty holky prědemnou jsou fakt dobré :) většinou přesedlané ITU závodnice (některé i olympioničky!). :) Trochu mě mrzi, že zde neplatilo stejně jako v Heilbronu pro PRO kategorii drafting místo 10 metrů 20 metrů. Ti, kdo jezdí na kole ví, že i těch 10m pomůže.

Na závěr děkuji sponzorům a fanouškům ať už u trati nebo u ČT 4 sport.

Pokud byste chtěli shlédnout jednotlivé vstupy ze závodu, zde je odkaz:

Na závěr tohoto článku bych Vás chtěla poprosit. Kdybyste mě náhodou někdo chtěl (nebo víte o někom) finančně podpořit při cestě na stupně vítězů, budu ráda, když se mi s nabídkou ozvete :) Díky.

Co nás čeká dál?

V sobotu 4.6. se postaví na start triatlonu pro změnu Pepa. Pojede v již tradičních tropických Piešťanech závod Slovakman (3,8-180-42) patřící do Českého poháru. 14 dní na to absolvuji já ironman Kalmar ve Švédsku.

Recent Posts
bottom of page